| ۰۵:۰۵ |
|
۲
|
دانلود و نصب یونیتی
|
۰۲:۰۰ |
|
۳
|
واسط کاربری یونیتی
|
۰۸:۳۲ |
|
۴
|
توضیح پنل Hierarchy و نمای صحنه
|
۱۰:۳۰ |
|
۵
|
نوار کنترل نمای صحنه
|
۰۵:۲۳ |
|
۶
|
توضیح پنجره Inspector
|
۰۴:۲۱ |
|
۷
|
توضیح پنل Project و نمای بازی
|
۰۸:۴۱ |
|
۸
|
مفهوم فضای محلی و فضای جهانی
|
۱۳:۳۷ |
|
۹
|
مثالی از دوره شوتر برای درک فضای محلی و جهانی
|
۰۵:۵۶ |
|
۱۰
|
توضیح مختصری از بردارها و دوربینها
|
۰۴:۵۶ |
|
۱۱
|
متریالها در یونیتی
|
۰۵:۵۴ |
|
۱۲
|
فیزیک و تشخیص برخورد در یونیتی
|
۰۹:۰۷ |
|
۱۳
|
توضیحات ابتدایی کدنویسی در یونیتی
|
۰۶:۱۵ |
|
۱۴
|
باز کردن کد سیشارپ در یونیتی و توضیح دستورات اولیه
|
۰۶:۱۴ |
|
۱۵
|
۶ قانون برنامه نویسی سی شارپ
|
۱۳:۳۷ |
|
۱۶
|
متغیرها
|
۱۱:۱۰ |
|
۱۷
|
پنجره کنسول در یونیتی
|
۰۷:۴۶ |
|
۱۸
|
یک مثال برنامهنویسی
|
۱۱:۱۶ |
|
۱۹
|
متغیرها با سطح دسترسی عمومی
|
۰۲:۴۹ |
|
۲۰
|
متغیر Bool
|
۰۴:۵۲ |
|
۲۱
|
متغیر String
|
۰۶:۵۸ |
|
۲۲
|
عبارات محاسباتی, عملگرها و عملوندها
|
۱۸:۴۹ |
|
۲۳
|
اولویتها در عبارات محاسباتی
|
۱۱:۰۰ |
|
۲۴
|
عبارات رابطهای و منطقی
|
۰۹:۳۱ |
|
۲۵
|
عملگر منطقی Or
|
۰۶:۲۶ |
|
۲۶
|
دستور if و else
|
۰۹:۱۲ |
|
۲۷
|
حلقه For
|
۰۹:۱۶ |
|
۲۸
|
حلقههای While و doWhile
|
۱۰:۱۰ |
|
۲۹
|
آرایهها
|
۱۰:۰۵ |
|
۳۰
|
حلقه Foreach
|
۰۹:۳۸ |
|
۳۱
|
Switch و Case
|
۰۸:۴۵ |
|
۳۲
|
توابع
|
۱۷:۵۸ |
|
۳۳
|
ساخت گیم پلی کوچک, آماده سازی صحنه
|
۰۹:۲۷ |
|
۳۴
|
شروع اسکریپت نویسی گیم پلی
|
۱۶:۱۳ |
|
۳۵
|
کامل کردن اسکریپت شلیک
|
۱۵:۱۷ |
|
۳۶
|
ساخت کاراکتر شوتر اول شخص و اهمیت پیشساخته در یونیتی
|
۰۸:۳۲ |
|
۳۷
|
توضیح بردارها از طریق اسکریپت
|
۰۹:۳۰ |
|
۳۸
|
استفاده از بردارها در توسعه بازی
|
۰۹:۱۱ |
|
۳۹
|
گرفتن زاویه بردار بین دو جسم
|
۰۵:۱۷ |
|
۴۰
|
ارتباط برقرار کردن بین اسکریپتها در یونیتی
|
۰۸:۴۸ |
|
۴۱
|
ارتباط برقرار کردن بین اسکریپتها در یونیتی (بخش ۲)
|
۰۵:۳۷ |
|
۴۲
|
مفهوم GetComponent
|
۰۷:۰۴ |
|
۴۳
|
آموزش سیستم سنتی انیمیشن در یونیتی
|
۰۸:۱۸ |
|
۴۴
|
انیماتور در یونیتی
|
۱۲:۴۴ |
|
۴۵
|
کد نویسی روشن و خاموش شدن نور در یونیتی
|
۰۷:۲۸ |
|
۴۶
|
متد OnCollision
|
۰۷:۳۱ |
|
۴۷
|
آموزش Raycast در یونیتی
|
۰۷:۳۹ |
|
۴۸
|
نیرو وارد کردن با Raycast به اجسام
|
۰۹:۲۷ |
|
۴۹
|
اسلومویشن کردن (صحنه آهسته)
|
۰۸:۱۸ |
|
۵۰
|
اسکریپت نویسی منطق چرخش طولی تانک
|
۱۳:۱۴ |
|
۵۱
|
ایجاد حالت زوم در یونیتی
|
۰۹:۲۰ |
|
۵۲
|
ایجاد صحنه برای گیم پلی
|
۰۴:۳۴ |
|
۵۳
|
ایجاد انیمیشن و انیماتور
|
۰۳:۱۳ |
|
۵۴
|
شروع کد نویسی گیم پلی بازی
|
۰۳:۲۰ |
|
۵۵
|
نوشتن توابع سفارشی
|
۰۶:۲۲ |
|
۵۶
|
تکمیل اسکریپت درب
|
۱۳:۵۶ |
|
۵۷
|
استفاده از متد Invoke
|
۱۰:۱۶ |
|
۵۸
|
توضیح کاملتری از عملکرد انیماتور
|
۰۴:۰۳ |
|
۵۹
|
تغییر مختصات گیم آبجکت
|
۱۲:۴۳ |
|
۶۰
|
آموزش خروجی اندروید در یونیتی
|
۱۲:۰۷ |
|
۶۱
|
آموزش خروجی کامپیوتر در یونیتی
|
۰۴:۰۷ |
|
۶۲
|
توضیح خصوصیات زمان کلاس Time
|
۱۸:۵۳ |
|