سی ارپ در یونینیذ

معرفی دوره

۰۵:۰۵
۲
دانلود و نصب یونیتی
۰۲:۰۰
۳
واسط کاربری یونیتی
۰۸:۳۲
۴
توضیح پنل Hierarchy و نمای صحنه
۱۰:۳۰
۵
نوار کنترل نمای صحنه
۰۵:۲۳
۶
توضیح پنجره Inspector
۰۴:۲۱
۷
توضیح پنل Project و نمای بازی
۰۸:۴۱
۸
مفهوم فضای محلی و فضای جهانی
۱۳:۳۷
۹
مثالی از دوره شوتر برای درک فضای محلی و جهانی
۰۵:۵۶
۱۰
توضیح مختصری از بردارها و دوربین‌ها
۰۴:۵۶
۱۱
متریال‌ها در یونیتی
۰۵:۵۴
۱۲
فیزیک و تشخیص برخورد در یونیتی
۰۹:۰۷
۱۳
توضیحات ابتدایی کدنویسی در یونیتی
۰۶:۱۵
۱۴
باز کردن کد سی‌شارپ در یونیتی و توضیح دستورات اولیه
۰۶:۱۴
۱۵
۶ قانون برنامه نویسی سی شارپ
۱۳:۳۷
۱۶
متغیرها
۱۱:۱۰
۱۷
پنجره کنسول در یونیتی
۰۷:۴۶
۱۸
یک مثال برنامه‌نویسی
۱۱:۱۶
۱۹
متغیرها با سطح دسترسی عمومی
۰۲:۴۹
۲۰
متغیر Bool
۰۴:۵۲
۲۱
متغیر String
۰۶:۵۸
۲۲
عبارات محاسباتی, عملگرها و عملوندها
۱۸:۴۹
۲۳
اولویت‌ها در عبارات محاسباتی
۱۱:۰۰
۲۴
عبارات رابطه‌ای و منطقی
۰۹:۳۱
۲۵
عملگر منطقی Or
۰۶:۲۶
۲۶
دستور if و else
۰۹:۱۲
۲۷
حلقه For
۰۹:۱۶
۲۸
حلقه‌های While و doWhile
۱۰:۱۰
۲۹
آرایه‌ها
۱۰:۰۵
۳۰
حلقه Foreach
۰۹:۳۸
۳۱
Switch و Case
۰۸:۴۵
۳۲
توابع
۱۷:۵۸
۳۳
ساخت گیم پلی کوچک, آماده سازی صحنه
۰۹:۲۷
۳۴
شروع اسکریپت نویسی گیم پلی
۱۶:۱۳
۳۵
کامل کردن اسکریپت شلیک
۱۵:۱۷
۳۶
ساخت کاراکتر شوتر اول شخص و اهمیت پیش‌ساخته در یونیتی
۰۸:۳۲
۳۷
توضیح بردارها از طریق اسکریپت
۰۹:۳۰
۳۸
استفاده از بردارها در توسعه بازی
۰۹:۱۱
۳۹
گرفتن زاویه بردار بین دو جسم
۰۵:۱۷
۴۰
ارتباط برقرار کردن بین اسکریپت‌ها در یونیتی
۰۸:۴۸
۴۱
ارتباط برقرار کردن بین اسکریپت‌ها در یونیتی (بخش ۲)
۰۵:۳۷
۴۲
مفهوم GetComponent
۰۷:۰۴
۴۳
آموزش سیستم سنتی انیمیشن در یونیتی
۰۸:۱۸
۴۴
انیماتور در یونیتی
۱۲:۴۴
۴۵
کد نویسی روشن و خاموش شدن نور در یونیتی
۰۷:۲۸
۴۶
متد OnCollision
۰۷:۳۱
۴۷
آموزش Raycast در یونیتی
۰۷:۳۹
۴۸
نیرو وارد کردن با Raycast به اجسام
۰۹:۲۷
۴۹
اسلومویشن کردن (صحنه آهسته)
۰۸:۱۸
۵۰
اسکریپت نویسی منطق چرخش طولی تانک
۱۳:۱۴
۵۱
ایجاد حالت زوم در یونیتی
۰۹:۲۰
۵۲
ایجاد صحنه برای گیم پلی
۰۴:۳۴
۵۳
ایجاد انیمیشن و انیماتور
۰۳:۱۳
۵۴
شروع کد نویسی گیم پلی بازی
۰۳:۲۰
۵۵
نوشتن توابع سفارشی
۰۶:۲۲
۵۶
تکمیل اسکریپت درب
۱۳:۵۶
۵۷
استفاده از متد Invoke
۱۰:۱۶
۵۸
توضیح کامل‌تری از عملکرد انیماتور
۰۴:۰۳
۵۹
تغییر مختصات گیم آبجکت
۱۲:۴۳
۶۰
آموزش خروجی اندروید در یونیتی
۱۲:۰۷
۶۱
آموزش خروجی کامپیوتر در یونیتی
۰۴:۰۷
۶۲
توضیح خصوصیات زمان کلاس Time
۱۸:۵۳

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.